breadcrumbs_revolution_theme

Умови доставки

Прийом замовлень здійснюється за телефонами: +38 (044) 502 14 74, +38 (067) 326 58 68

Замовлення приймаються з 9.00 до 00.00 в робочі дні та з 10.00 до 18.00 у вихідні дні.

Оформлення замовлень на сайті - цілодобово.


Оплата

Оплата здійснюється в національній валюті за курсом НБУ на момент оплати замовлення.

Оплатити замовлення ви можете готівкою і за безготівковим розрахунком.


Доставка

  • Доставка здійснюється одним із таких способів:
  • самовивіз
  • Кур'єром по Києву (безкоштовно)
  • Доставка в відділення Нової Пошти (за тарифом служби доставки).
  • Адресна доставка кур'єром "Нової Пошти" (за тарифом служби доставки).


Повернення товару належної якості:

1. Покупець має право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання.

2. Споживач має право (згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»):

 - Здійснити повернення товару належної якості після отримання, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

 - Здійснити повернення товару, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (чек).

3. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

4. При поверненні грошей, розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

5. Повернення товару здійснюється тільки у нас в офісі.

Для повернення товару, покупець повинен прийти до нас в офіс за адресою Київ, Голосіївський р-н, вул.Козацька, 116-а. Вам потрібно мати при собі паспорт, чек і написати заяву про повернення товару.


Відмова в поверненні товару:

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:

  • з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • є зламаним, поцарапаним т.д .;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару;
  • упаковка товару пошкоджена або порвана, немає етикеток і чека;
  • товар виготовлявся на замовлення;


УВАГА! МИ ПРИЙМАЄМО НАЗАД ТОВАР ТІЛЬКИ В ТАКОМУ ВИГЛЯДІ, У ЯКОМУ ВІН БУВ ВАМ ДОСТАВЛЕНИЙ. НЕ везіть ЗРЯ ДО НАС У ОФІС ТОВАР З ПОШКОДЖЕННЯМИ САМОГО ТОВАРУ ЧИ УПАКОВКИ, ВІДСУТНОСТІ ДЕТАЛЕЙ АБО ЕТИКЕТОК, ми не приймемо ЙОГО НАЗАД.


Обмін товару належної якості:

При обміні купленого товару на товар з іншим найменуванням, необхідно повернути покупку в наш офіс (дивіться умови повернення вище) і оформити нову. Оплату за повернутий товар буде оформлено протягом 7 днів, нову покупку ви можете оформити до (за свій рахунок) або після цього терміну