Умови доставки
Прийом замовлень здійснюється за телефонами: +38 (044) 502 14 74, +38 (067) 326 58 68
Замовлення приймаються з 9.00 до 00.00 в робочі дні та з 10.00 до 18.00 у вихідні дні.
Оформлення замовлень на сайті - цілодобово.
Оплата
Оплата здійснюється в національній валюті за курсом НБУ на момент оплати замовлення.
Оплатити замовлення ви можете готівкою і за безготівковим розрахунком.
Доставка
- Доставка здійснюється одним із таких способів:
- самовивіз
- Кур'єром по Києву (безкоштовно)
- Доставка в відділення Нової Пошти (за тарифом служби доставки).
- Адресна доставка кур'єром "Нової Пошти" (за тарифом служби доставки).
Повернення товару належної якості:
1. Покупець має право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання.
2. Споживач має право (згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»):
- Здійснити повернення товару належної якості після отримання, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
- Здійснити повернення товару, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (чек).
3. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
4. При поверненні грошей, розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.
5. Повернення товару здійснюється тільки у нас в офісі.
Для повернення товару, покупець повинен прийти до нас в офіс за адресою Київ, Голосіївський р-н, вул.Козацька, 116-а. Вам потрібно мати при собі паспорт, чек і написати заяву про повернення товару.
Відмова в поверненні товару:
Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
- з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- товар не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- є зламаним, поцарапаним т.д .;
- при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару;
- упаковка товару пошкоджена або порвана, немає етикеток і чека;
- товар виготовлявся на замовлення;
УВАГА! МИ ПРИЙМАЄМО НАЗАД ТОВАР ТІЛЬКИ В ТАКОМУ ВИГЛЯДІ, У ЯКОМУ ВІН БУВ ВАМ ДОСТАВЛЕНИЙ. НЕ везіть ЗРЯ ДО НАС У ОФІС ТОВАР З ПОШКОДЖЕННЯМИ САМОГО ТОВАРУ ЧИ УПАКОВКИ, ВІДСУТНОСТІ ДЕТАЛЕЙ АБО ЕТИКЕТОК, ми не приймемо ЙОГО НАЗАД.
Обмін товару належної якості:
При обміні купленого товару на товар з іншим найменуванням, необхідно повернути покупку в наш офіс (дивіться умови повернення вище) і оформити нову. Оплату за повернутий товар буде оформлено протягом 7 днів, нову покупку ви можете оформити до (за свій рахунок) або після цього терміну